Recenze (6)
Mlčení (2016)
Stacilo me 1,5 hodiny
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
V posledni dobe jeden z nejlepsich filmu co jsem videla. Uz si ani nepamatuju, kdy jsem se takhle u filmu zasmala.
Nejdelší jízda (2015)
Dlouho jsem si takhle nepobrečela. Doporučuji.
Agenti Dementi (2014)
Je to spíš pro dospělé než pro děti, mnoho vtipů.
The Frame (2014)
Manžel viděl a doporučil mi shlédnout a musím říci, že toho nelituji. Na začátku jsem si říkala, co se z toho asi vyklube. Během děje mě to vtahovalo hloubějš a hloubějš, až jsem se nemohla odtrhnout. Když už jsem si myslela, že konec, tak to pokračovalo a musím říct, že tentokrát jsem si neřekla tu větu: "Ukončila bych to už dřív." Pokračovalo a závěr byl překvapující. Doporučuji. Neváhám a dávám za 5, samozřejmě hvězdiček :-).
Traktor Tom (2003) (seriál)
pro děti super, zaměstná je to, pobaví a my rodiče máme alespoň nachvilku klid :-) proto dávám 4*