Poslední recenze (113)
Interstellar (2014)
Jeden z topů letošního roku. Najít na tomto filmů vadu je téměř nesplnitelný úkol, protože tady nebylo nic, co by tam nepasovalo. Místy až dech beroucí závěry (doslova), do toho parádní vizuální efekty, hudba, příběh, kompozice, ale hlavně ta myšlenka. Tohle je zkrátka jiná kategorie.
Labyrint: Útěk (2014)
Jeden z těch filmů, od kterých moc nečekáte, ale nakonec příjemně překvapí. Vhodně zvolené prostředí působí velice mysticky a rovněž myšlenka filmu jako takového je celkem dobrá. Vadou na krásně je pouze občasná nelogičnost, ale především heroičnost hlavního hrdiny (proč musí být vždy tak nesmrtelní). Jsem zvědav, zda se pokračování dočká stejné kvality.
Hádej kdo? (2005)
Průměrné až podprůměrné. Komedie se povětšinou točí kolem rasového původu, což není zrovna můj vkus. Bavil jsem se tedy pouze místy, ale i tak dostatečně. Hlavní plus ale bezpochyby patří hereckému obsazení, které si ty dvě hvězdy alespoň za snahu zaslouží. Jinak dosti chabé, příběh primitivní a není zde nic, co by nutilo se na film dívat znovu.