Recenze (14)
Zátah 2 (2014)
Proste geniálne.Karambitová páranička v kuchyni je úžasná.Rama teda nie je žiadne rastlinné maslo,to musím uznať.
The Demented (2013)
Chujovina ako keby z TV produkcie.A ja dement som to dopozeral dokonca.Hviezda za záverečné titulky.Ďakujem trojhviezdičkovým vtipálkom :)
Já, Frankenstein (2014)
Strašné sklamanie.Už neviem čo si vymyslia,že muchy chránia ľudstvo a keď sadajú na jedlo vlastne ho koštujú či nieje otrávené.Doslovný kokotizmus.Tento "film"ma strašne nasral.
NON-STOP (2014)
Celkom fajn,len už to prestávam Liamovi veriť.Len aby to neskončilo takto Neesonovky=Seagalovky.
Oculus (2013)
Tešil som sa darmo tešil.Bez chuti na konci dokonca z pachuťou.Stratený čas.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Veľmi dobré,bol som prekvapený.Iron maiden a Tchor môžu len skloniť hlavu.
Na hraně zítřka (2014)
Veľmi dobré.A nezaujíma ma čo to vykráda či pripomína.Čo chladnička dala,z toho sa kuchtilo a bolo to fajn.Odgrgnúť a čakať na ďalší chod.
Avenged (2013)
Niekedy príde vhod aj obyčajný chleba s masťou a cibuľou.Pridať tam nejaké komediálne prvky(samé o sebe je to úsmevné)tak by to malo určite lepšie hodnotenie.Dlho som nevidel dobrý horor a išiel som do toho s tým že ani tento nebude dobrý.Za to že ma to nenasralo dve hviezdy.
Věc (1982)
Bol môj prvý.Nikdy nezabudnem ako som prebdel celú noc a z úľavou som vítal ranné štebotanie drozdov.Dva mesiace som vrieskal zo sna.
Herkules: Zrození legendy (2014)
Guláš bez mäsa.Zlatý Kevin Sorbitol.