Recenze (392)
Rafťáci (2006)
Aspoň že na ty baby se dalo dívat...
Evropa, Evropa (1990)
Toho žiďáčka musel mít Jehova fakt rád, jinak by mu tolikrát nezachránil kejhák!
Po Tomášovi (2006) (TV film)
Jak nemám rád psy a retrívry zvláště, tak tenhle film i pes se mi líbily. Zajímavě pojaté téma výborně postavené na herectví rodičů (Keeley Hawes a Ben Miles) a především tehdy opravdu 6ti letého hlavního protagonisty (Andrew Byrne).
Cashback (2006)
Nehledejte žádné originality, najdete pouze velmi dobře zpracovanou sondu do životů několika lidí. Pokud chcete něco u čeho nechcete večer přemýšlet, ale pouze se tak nejak uklidnit, tak tohle je film právě pro vás. Největším kladem shledávám ty zastavovací sekvence kde Ben svléká dívky aby je poté maloval. A také přirozenou nadkrásu Emilie Fox. 85%
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Film musí mít nosnou myšlenku. Tohle ji mělo. Ale pouze myšlenka to neunese.
Kill Bill (2003)
Další důkaz toho že QT je břídil!!!
Nežádej svůj poslední tanec (2001)
Hezký romanťáček o nové holce co si najde kamarády, změní názory, zamiluje se rozejde se, sejde a všechno zvládne. Největší klad: oči Julie Stiles
Jasnovidec (2005) (TV film)
Zajímavý film, avšak často se utápěl v ponurosti a pomalosti. Film zachranoval především výkon O.Pavelky notně podrývaný výkonem M.Vašuta
Equilibrium (2002)
Zajímavý nápad (po hlubší úvaze však nedotažený protože citu se nelze zbavit jinak než smrtí - i to pronásledování je cit - nenávist?strach?) ----- ale zpátky k filmu! Ač občas poměrně nelogické, oceňuji propracavanost vedlejších linek. Nejvíce mi děj připomjíná kostru Orwellovy 1984 s novým masem. A vizuálně? Jednoznačně Matrix, ale rozhodně to na rozdíl od Matrixu není zfušovaná blbost co se udávila vlastním rozpočtem.
Temná bouře (2006) (TV film)
1* za ty efekty