Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Animovaný
  • Dokumentární

Recenze (728)

plakát

Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023) 

Je to něco mezi 3 a 4*, ale jak vidím, jak to tady všichni podhodnocují jen proto, že to je od Netflixu a už si to většina pustila s hotovým verdiktem ještě před úvodními titulky, tak se přikláním k vyššímu číslu. Já jsem se bavil, Aliu Bhatt mám rád už z indických filmů, kde většinou hraje kladné sympošky a Gal Gadot mi přišla taky fajn. Krásně se u toho dalo vypnout a hledat logiku u akčních filmů, to asi ani nejde, to není Shakespeare, logiku má možná 5% akčních filmů.

plakát

BTS: Permission to Dance on Stage - LA (2022) (koncert) odpad!

Moje první setkání s touto kapelou, která je fenoménem, pro mě z nepochopitelných důvodů, ale to bude tím, že tento hudební styl jde úplně mimo mě. Omylem a pak i ze zvědavosti jsem si to pustil na Disney+, kde to na mě vykouklo a fakt se to nedalo.

plakát

Thor: Láska jako hrom (2022) 

Už nenechávejte toho přestárlého zastydlého puberťáka z NZ režírovat a pohřbívat cokoli, co bylo dosud kvalitní a úspěšné. Humor zhruba pro 12 leté dítě, tam kde by měly být emoce, tak není nic a jakžtakž to zachraňuje Christian Bale, ale přál bych mu lepšího režiséra, pak by to byl excelentního padouch, jakého jsme dlouho neviděli, takhle to je jen záplata, která zachraňuje něco smradlavého a mazlavého. Tak nějak mi to připadá, že Marvel spolu s některými hrdiny Avengers: Endgame zemřel také. On tohoto filmu se nedokázal se žádným filmem dostat nad průměr, a s většinou šel spíš pod a jestli to takhle půjde dál, tak za chvíli už po Marvelu neštěkne ani pes.

plakát

Halloween zabíjí (2021) 

Za mě palec nahoru. Oproti H2018, kterému jsem dal ušmudlanou jednu *, je tento novější počin obrat o 180° a postavy, které mě v minulém filmu tolik iritovali, tu naštěstí nemají tolik prostoru (i když i tentokrát se chovají jak po lobotomii) a film se zaměřuje primárně na slasher stránku věci a Myersovo (někdy i vynalézavé) řádění, a tím mě potěšili. Žádné dlouhé filozofování, žádné nadbytečné řešení rodinných krizí, žádné zbytečné odbočky kamkoli, až se mi nechce věřit, že to má na svědomí stejný režisér jako tu předchozí břečku.

plakát

Resident Evil: Raccoon City (2021) 

V tom filmu nefungovalo vůbec nic. Začnu režii a scénářem, no když se podívám na filmografii Robertse, tak se už ani nedivím a už mlčím. To už když si producenti vybrali tohle jméno, tak jim muselo být jasný, že to celý pohřbí. Takhle nelogické chování postav jsem už dlouho nikde neviděl, a to jsem viděl kdeco, to i céčkové rumunské produkce s bývalými akčními hvězdami mají více logiky. Připadalo mi to, jako když režisér postaví herce před zelené plátno a řekne jim: "něco dělejte", a když se zeptají, co mají dělat, tak jim opáčí: "to je jedno, prostě něco dělejte", a herci na to: "ale v jakém filmu to vůbec hrajeme?", režisér: "to je jedno, na tom nezáleží, jen něco dělejte, stejně se jinde už neuchytíte". A podle toho ti herci hráli. A když se něco dělo, tak to bylo ve tmě, kde nic nebylo vidět a když se něco náhodou dělo za světla, tak úhly kamery a střih byl takový, že stejně nebylo nic vidět. A děj, to radši ani zmiňovat nebudu. Jediné na co se dalo koukat, byla Kaya Scodelario, ale jen koukat, protože herecky to byla také bída, a to se jinde lépe snaží. Snad se producenti poučí a svěří Robertsovi maximálně nějaké "veledílo" s Willisem nebo Seagalem.

plakát

V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021) 

Škoda, že Wan svěřil režii takovému čutkaři, jako je Chaves, který už pohnojil i La Lloronu. Navíc od předešlých dílů jsem měl pocit, že tu bylo přespříliš nelogických kiksů a nelogických jednání postav. To si perfekcionalista Wan z producentskýho křesla moc nepohlídal anebo nechal až moc volnou ruku Chavesovi, kterému s jeho unylou režií předpovídám kariéru u béčkové až céčkové produkce.

plakát

Známí neznámí (2021) 

Kdybych neviděl italský originál (a pak i německou verzi), tak by si to zasloužilo 3*, ale takhle, když můžu srovnávat a vesměs to doslovně okopírovali s tím, že tam nepřidali nic typicky českého, nedokázali scény gradovat a vést herci, tak jako v obou předchozích verzích, aby to bylo překvapivější a zábavnější. A navíc jsem nepochopil, proč museli namíchat česko-slovenské páry jedna ku jedné.

plakát

After: Přiznání (2020) odpad!

Ještě horší než jednička, a už té jsem dal odpad!, sám se divím, proč jsem podruhé vkročil do stejné řeky, asi nějaká forma masochismu. Jednou větou bych to shrnul jako porno pro děcka, s nesympatickými, arogantně hrajícími neherci, které už nechci za žádných okolností vidět v žádném jiném filmu.

plakát

Boratův navázaný telefilm (2020) 

Co fungovalo v prvním díle, zde už nefunguje. Na jeden povedený vtip je dalších několik vyloženě trapných, které se podobají Sandlerovkám, a dokonce v jednom převleku Borat i jako Sandler vypadá. Nechápu ten povyk kolem oceňování, ale to bude tím, že rok 2020 je celkově slabý na filmy, tak musí dát ceny i takovýmto vyloženě nepovedeným dílům.

plakát

Bílý bílý den (2019) 

Ten film mě totálně minul a jeho zvuková stránka mě absolutně iritovala, různé zvuky a řevy mě doslova srali víc než když mi dnes od rána do pozdního odpoledne vrtali v sousedním bytě. Navíc ta strašná nuda, kde jsem nedokázal objevit vůbec nic, co by mě zaujalo. Nebudu vychvalovat přírodu, tu najdu v každém přírodopisném pořadu.