Recenze (169)
Bohemian Rhapsody (2018)
Vynikající hudební film. Rock je prostě nesmrtelný.
Čertí brko (2018)
A opět ty stupidní písničky. Nechápu proč. Škoda, kazí to docela pěknou pohádku.
Dámský klub (2018)
Velmi předvídatelné. Katastrofa.
Deadpool 2 (2018)
Pouze za technické provedení. Jinak o ničem.
Doktor Martin: Záhada v Beskydech (2018)
Odpad rozhodně ne. Robert Mikluš má docela dobře našlápnuto a s Donutilem mě to přišlo jako dobrý nápad. Rozhodně to není komedie kde bych se popadal smíchem za břicho ale jisté náznaky tam jsou.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Čekal jsem mnohem víc. 134 minut rozplétání rodinných vztahů kde nikdo neví kdo vlastně je a k tomu pár vykradených nápadů ze starších filmů mě rozhodně nenadchlo.
Chata na prodej (2018)
No, že bych se popadal smíchem za břicho tak to tedy ani zdaleka.
Jan Palach (2018)
Zklamání!
Když draka bolí hlava (2018)
Neštěstí!!!
Kin: Smrtící zbraň (2018)
Pro adolescenty možná ale jinak nic moc. Soundtrack je hudební neštěstí pokud se to dá nazvat hudbou.