Recenze (55)
Vše je ztraceno (2013)
Dobrejch šedesát procent.
Země kartelů (2015)
Přišlo mi to hrozně "přihraný".
Kat (2004)
Mě hrozně frustruje, že the Punisher se v podstatě nedá pořádně přeložit do češtiny.
Earth (2007) (TV film)
Parádní filmařina.
Agent bez minulosti (2002)
Parádní movie.
Maléna (2000)
Pekny film, realisticky zobrazuje vselijake osobnosti.
Training Day (2001)
Po dlouhý době můžu dát se spokojeností 5 hvězd.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Má to spád ale na mě až moc sci-fi.
Špatnej polda (2009)
Zezačtáku originální, ale zbytečně dlouhé.
Horší než smrt (2007)
Ne příliš rozpočtový ale přesto kvalitní film.