Recenze (12)
Pán prstenů: Prsteny moci - Na moři (2022) (epizoda)
Překvapili mě a těším se na další díly. Začíná to mít grády a po prvním díle kde sem si nebyl jist jestli mě to chytne tak mě to hodně překvapilo a potěšilo.
Avengers: Endgame (2019)
První hodina nuda,nuda a nuda.No a potom sice už bylo na co koukat ale v určitých místech se člověk ztrácí kdo je kdo a co je co.Nejhorší avengers.
Joker (2019)
Jelikož jsem u toho usínal tak mě to prostě nebralo.Nudil jsem se a chvílemi jsem přemýšlel jestli nejít domů.Skvělý herecký výkon jokera,ale to je vše. A proto ty dvě hvězdy jinak nuda a odpad.
Jurské komando (2008)
bádám v paměti jestli jsem viděl někdy něco horšího.No prostě nechápu jak toto někdo muže napsat a natočit. Kvérama nic netrefíme a dinosaurus chytřejší jak celá Amerika.
Ulice (2005) (seriál)
každý nekonečný seriál je vlastně odpad,protože aby byl nekonečný musí tam být hromada lidí a hromada dějových postav a strašná spousta scének.No a stoho vždy vychází hovno. Ale když to člověk vezme kolem a kolem a srovná to s americkými sračkami tak to i díky výborným hercům( Hrušinský,Maciuchová atd.) vychází pořád dobře a když si člověk uvědomí,že tam jsou témata ze kterých se mladí mouhou poučit tak to není až taková hrůza.
Empire State (2013)
další levná sračka z ameriky a člověk se podivuje nad tím jak v americe pracuje policie a žijí tam dementi.No snad to nedojde až k nám do česka.
Pot a krev (2013)
no jestli toto bylo podle pravdivé události tak to byli pěkní blbci.Místy jsem se nudil a říkal si že to asi vypnu a podívám se na něco normálního,ale vždy přišlo něco co mě udrželo.Každopádně bejkárna na entou,když si člověk pomyslí jak pracovala policie a že akci vlastně vedl soukromý fízl ve výslužbě.Ale mělo to celkem spád a tak ty tři hvězdy dám.
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
No tak od prvního dílu se toho hodně změnilo,ale musím přiznat,že jsem se docela pobavil.A když tam přidali krásné ženské a super ťamana s jeho češtinou byl pokrok oproti čtyřce.Je jasný,že u pátýho dílu je potřeba počítat,že už tam nebude moc co vylepšovat a humor který na začátku bavil bude trošku ohraný,ale tentokrát se to pvovedlo docela slušně.
Poslední vládce větru (2010)
No moje dcerka to žere,ale je to hrozná bejkárna.Strašně hrozně natočené,hrozné triky,ale už jen kvůli dcerky tomu dám dvě hvězdičky.
Letadla (2013)
Tak myslím,že to ani neublíží a ani neuspokojí.Moje děti taky na půl,protože malé se to nelíbilo a po půl hodce to zabalila a starší ta to žrala a vydržela.A já sem viděl už lepší animáčky ale taky o moc horší.Zlatý střed.