Recenze (1 044)
Argo (2012)
presny typ filmu, ktory ma nevie zaujat. absolutne nie moja salka kavy a po 20 minutach som to vzdal.
Hrůza v Connecticutu 2: Duch Georgie (2013)
lacna ducharina ktorej velke plus vzpociva v zvukovej stranke filmu.. videt to so labuckym zvukom,tak film nezaujme. naopak cez 5.1 vas to drzi vdka zvuku v napati a obcas sa aj zlaknete.. na pocudovanie vcelku dobre, kedze sa predsa len jedna o recyklaciu znacky.
Spratci na zabití (2011)
po polhodine som to vypol. opat dalsia trapna nekomedia.
Za borovicovým hájem (2012)
prva tretina vyborna, vyborny gosling, druha menej zazivna, a tretia tretina dost predvidatelna a pravdupovediac cakal som dramatickejsi koniec filmu. u mna 60%
Odplata (2011)
v pohode beckova oddychovka ktora stavia a hlavne pada na pestnych subojoch. boli fakt hrozne. v style poslednych segaloviek...
Dead Mine (2012)
plus - pekne prostredie, ci uz exterier alebo interier, fajn mutanti. minus - bojovnici to len skazili,stacili by mutanti.minimum gore, a bodol by zazivnejsi dej a sceny. 40%
Tělo (2012)
fajn spanielska krimi s neodhalitelnym twistom na konci
Labyrint (2012)
perfektny horor po kazdej stranke! kamera,herci,scenar,dialogy. no jednoducho taky horor, ze som to po 20 minutach musel vypnut lebo by som asi zošalel...
Našrot (2013)
dalsia "akože" komedia plna trapnych a fekalnych scen... jedna hviezda za to, ze som to dopozeral, no asi az 2x som sa usmial, a to je na komediu malo... no pukatych teenagerov to bavit bude...
Duel (1971) (TV film)
dobry namet, dobra atmosfera, napetie cely film. ale preco nemozem dat viac ako 3 * ? hudba mi prisla prebrana z psycho.cisterna isla takou rychlostou, ze nieje sanca vyberat tie zakruty.na osobnom aute bolo X sposobou ako mu utiect.hlavny hrdina sa v plnej rychlosti obzeral za chrbat, co ma strasne iritovalo, miesto toho aby sa pozrel do spätneho zrkadla (skor sa takymto cinnom mohol zabit sam). a najviac ma nahnevalo, ze to nemalo rozuzlenie, kto to bol, preco to robil, aspon mala zapletka,vysvetlenie by sa patrilo. P.S. Joy Ride 2001 je ako keby remake :)