Recenze (1 044)
The Bates Haunting (2012)
dopozeral som to iba vdaka pretacaniu.strasna blbost
The Bay (2012)
znepokojivy fake dokument o parazitoch.
The Collection (2012)
Po druhom vzhliadnuti musim dat piatu hviezdu.na horor excelentne...
The Devil's Carnival (2012)
genetickej opere to nesaha ani po paty. co je trosku smutne, ale dufam ze Darren natoci zas nieco kvalitne ako repo.
The First Time (2012)
komedia urcite nie ale ako teen romanca je to mile, a pekne...
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
paradna reklama na kvalitu jacka danielsa :) ale teraz vazne : bol by som za celovecerak samozrejme :)
Unesená (2012)
priemerny akcny film so stokrat videnou zapletkou, par WTF momentami (topenie zlata), a dosluhujucim Cageom...
Vessel (2012)
bol by som ZA celovecerak.
Věž smrti (2012)
film aj pri svojej stopazi nenudil, mal dobre efekty, a celkovo bavil. kludne by som dal 4 hviezdy no bohuzial nemozem prekusnut tych korejskych nehercov s preafektovanym nepresvedčivym (ne)hraním. toto ma stve vo vela sikmookych filmoch. oni proste nie su herci, len komparz z ulice. (cest par vynimkam)
Vražedná hra (2012)
vcelku dobra krimi s perfektnym Foxom, a odpornym nehercom Perrym s nadludskymi schopnostami vramci filmu.