Recenze (168)
Invaze (2007)
Velmi pomalý rozjezd, který chvílemi i nudil. Dívat se na lidi, kteří jen čumí do blba a nechápou! Veděl jsem, že je to asi účel, protože jsou napadení virem...bla bla bla ale bylo to spíš jako by to byli herci neherci, ale s ubívajícím časem jsem začal hrdince (Nicole Kidman) fandit a doufat, že se z toho hroznýho města dostane, takže se to dalo. 50%
Já, legenda (2007)
Will Smith hraje dobře .... ale musí hrát ve slušným filmu tenhle film vypadá opravdu jak úvod do nějakého seriálu, prostě zdlouhavý úvod a skoro žadný zavěr ...
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Výborná parodie na britského akčního hrdiny a spousta spousta anglického humoru
Next (2007)
Flm mě zklamal. Děj byl velmi rozháraný i když to měl být asi účel nedávalo to vůbec smysl..... a scéna s namnoženým Cagem byla hodně ulítlá ... už jsem se moc tešil na konec ale jak jsem viděl že se děj vrátil zase do motelu u dálnice už jsem myslel že se ho nedočkám.. :)
Once (2007)
Pěkná hudba! to je to jediné co mě na filmu potěšilo jinak jsem z filmu neměl dobrý pocit spoustu lidí zde píše že příběh je upřímný jednoduchý komorní atd ale podle mě je spiše nudný celý film jsem čekal na nějakou větší zápletku ale nic se nekonalo. A čeština Markéty a její rodiny vypadá ve filmu opravdu divně. 55%
Pokoj 1408 (2007)
Slušný horor, ale nic převratného to určitě není. 50%
Prci, prci, prcičky: Spolek Beta (2007)
Prostě na první tři díly to nemá Jason Biggs, Chris Klein, Thomas Ian Nicholas, Seann William Scott.... se nedají nahradit. Ale ve spolku Beta jsou opravdu nej nej holky pěknější v této filmové sérii ještě nebyly.
Probuzení (2007)
Výborně natočené drama. Zaporňáci, kteří vylezli z ulity až ke koncu filmu bych na začátku opravdu netipoval. Ruzné doktorské procedury (jako například nařezávání, rozbrušování a roztahování) mě nedělaly příliš dobře, takže jsem měl v nějakým částech filmu často přivřené oči. Ale i tak to hodnotím velmi dobře skvělá podívaná 80%.
Pusinky (2007)
Ze začátku jsem myslel, že jde pouze o českou napodobeninu holky to chtěj taky a podobnost Išky s německou herečkou Karolinou Herfurth mě to jen potvrzovalo. Ale s plynoucími minutami jsem pochopil, že Pusinky jsou na lepší úrovni ve filmu je i něco k zamyšlení a není to jen o sexu a o drogách. Prostě příjemné překvapení 75%
Resident Evil: Zánik (2007)
Cítím, že Mulcahy chce vytvořit něco nového, ale když máte jasně danou cestu po které jste provázeni stupidními zombíky jde težko vymyslet něco nového. Zánik je hodně ohraná písnička....i když se na mnoha místech dočtete, že je to něco úplně jiného. Změna prostředí, jiný typ nemrtvích. Podle mě je to pořád vše na stejný kopyto, ale akční scény byly zdařilé a film se odvýjel ve slušném tempu. Tak za propadák to určitě nepovažuji, dávám 60%