Poslední recenze (4)
Jak vycvičit draka 2 (2014)
oproti jedničce hrozný zklamání, asi od patnáctý minuty jsem se dloubal v nose a čekal, až to trápení skončí
Gympl (2007)
skvělá oddychovka, výbornej protekční smrad mádl. navštěvoval jsem podobnej ústav.
Cesta do lesa (2012)
kdysi jsem viděl cestu z města, která mě úplně neoslovila, takže k tutomu jsem se dokopal poměrně nedávno. naštěstí ale dokopal. film nikam nepospíchá, ale ani nenudí.