Recenze (167)
Balto na vlčí stezce (2002)
Příběh je neskutečně kouzelný a krásnější, než-li v prvním díle, avšak kvalita zpracování je značně nízká. I tak však na mě tento snímek působil mnohem víc intenzivněji a hlouběji, než leckterý známější animák.
Medvědí bratři 2 (2006)
Tu sílu a poselství jedničky zde jistě mnoho lidí postrádá, animace horší, hudba se snaží ve stopách Collinse (tomu se nevyrovnávají, ale přesto jsou ty písně skvělé), děj originální a kouzelný svým způsobem, pakliže to lehce oddělím od prvního dílu a pohlídnu na to jako na samostatný film, 4 hvězdy to má rozhodně zasloužené. Nadprůměrná podívaná to stále je, ale jedničce se nevyrovná :)
Komisař Rex (1994) (seriál)
Asi na to mám hezký vzpomínky z dětství. Jinak si to nedokážu vysvětlit vůči ostatním hodnocením zde. :)
Méďa (2012)
No dobře, bylo to divný, bylo to ujetý, ale bylo to super! Film má spoustu silných, ale také spoustu slabých míst. Taková trochu netradiční komedie pro mě, ale bavila jsem se :)
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Z onoho kouzla jedničky to dost ztratilo, přesto je to ještě nadprůměrně koukatelné - tedy pro děti a dětské duše, jako jsem já :)
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Ačkoliv je pro dospěláka opravdu těžké se na snímek dívat bez poznání knižní předlohy, tak já se bavila výtečně. Nerozumím tomu nízkému hodnocení, beru to jako skvělou pohádku, která však má své kořeny v hlubokých myšlenkách skvělého spisovatele Lewise. Nejlepší z (prozatímních) 3 dílů. Už i pro toho Aslana to stojí za to zhlédnout...
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Irituje mě, jak Kraus všem neustále skáče do řeči. Jinak supr oddechová show, která má stále i po letech co nabídnout.
Muži v naději (2011)
Možná o něco slabší než takové Ženy v pokušení, ale zase ne o moc. Stále je to moc příjemná komedie a já se fakt bavila :)
Mimzy (2007)
Film s úžasnými myšlenkami pro dospělé, které jsou dost nešikovně zabalené a zaházené, smíchané v míse s čímsi, co je pro malé děti. Možná proto se mi to tak líbilo... :) Snímek inspirovaný jednou z 10 nejlepších sci-fi povídek do r. 1965 - Chrudošiví jsou borolové (v originále Mimsy were the borogoves).
Králova řeč (2010)
Naprostá bomba. Vždycky, když si na tento film vzpomenu, objeví se mi na tváři takový rozjasněný blažený výraz. Dechberoucí výkon ze strany herců (Colin Firth a Helena B. Carter jsou navždy mými favority), Hoopera, ale i skvělého Desplata. Bravo!!