Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Může být nevěra základem šťastného manželství? Šarmantní bonviván Rudolf je o tom přesvědčen: „Ženská má mít pocit, že o chlapa musí bojovat, musí se snažit, aby si ho udržela. A hlavně, ženská se nesmí nudit!” Rudolf s úspěchem uplatňuje svou divokou teorii v každodenní praxi a to s neutuchajícím elánem, který je u čerstvého šedesátníka záviděníhodný. O to víc pak nechápe naivitu svého nesnesitelně korektního zetě Ondřeje, který pro samé svědomité plnění povinností nevnímá, jak nebezpečně se jeho žena Alice začíná nudit. Milující tatínek a kamarádský tchán Rudolf proto nabídne Ondřejovi několik prověřených rad, jak vnést do skomírajícího manželství potřebný vzruch. Koneckonců jde o rodinné štěstí jeho jediné dcery... Z nudného slušňáka Ondřeje se pak díky románku s krásnou Šarlotou skutečně stává sebevědomý pán tvorstva, obletovaný milenkou a obdivovaný vlastní manželkou. Situace je to sice krásná, ale dlouhodobě neudržitelná. Už proto, že skutečnými pány tvorstva jsou pochopitelně ženy. Ondřeje čeká smršť komediálních situací, kterým čelí s odzbrojující kombinací typicky mužských vlastností - hravou vynalézavostí a nezničitelnou nadějí, že všechno dobře dopadne. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (1 192)

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Hrdě se hlásím k těm divákům, který film neurážel a se stejnou hrdostí se hlásím k nemyslícím lidem, který nemají cit a nepoznají dobrou komedii, takto totiž dé-facto nazval uživatel tetsuo každýho, komu se film líbil. Fascinuje mě, jak někteří zdejší včelaři ve své nekonečné samolibosti nehodnotí jen film, ale i diváky i s opačným názorem - vkusem. A vyčítat lidem, že se při tomto filmu smějí, tak to už je fakt na prášky. Za chvíli se budu bát chodit na český komedie, aby na mě tetsuo nebo jemu podobnej nezavolal policii za to, že jsem se zasmál něčemu tak "zoufale pokleslýmu" jako jsou Muži v naději. Muži v naději jsou tak zábavný, hlavně finálko, že jsem se u něj smál já i můj penis. Je tu patrné prolínání komedie s jinejma žánrama a kdyby film držel jen komediální nóótičky bylo by dobře, ale že by mě to nějak zásadně obtěžovalo, to se říct nedá. Co se však říct dá, je fakt, že Éva Vica Kerekes by se mnou zacvičila víc než vypisování jejího jména, sem měl úplně chuť si šáhnout, jenže než bych doběh k plátnu a vztyčil svoje slavný ruce - umělkyně, vyměnil by se záběr a já bych ochmátaval Polívku, takže jsem zůstal jen u pohledů a v naději. P.S. Hrozně rád bych si sl Evou Vicou Kerekes zahrál kulečník -) ()

Frajer42 

všechny recenze uživatele

No mně se film líbil. Ovšem nevím z jaké části je to zapříčiněno tou slovenskou herečkou maďarské krve a z jaké části vším ostatním. Trošku přeháním. Tady se mi docela pozdával i ten děj. Měl tempo a byl stále tlačen do naprosto absurdních situací, v kterých jsem objevoval i něco takového, jako je humor. Což v českých komediích tohoto typu je skoro až zázrak. Proč v ději sakra hledat nějaký smysl. Je to česká komedie a já už jsem si vznikl na takový standart, že příliš velký smysl nedávají. Ano, celý film je snůška nesmyslů. Nutno však asi řict, že film jsem si rozhodně nepustil proto, abych dostal nějakou radu, jak naložit se svým životem a jak přebudovat svoji osobnost. Tak by se zachoval asi jen naprostý idiot. A když si člověk přečte pár horních komentářů, tak na nejednoho narazí. Více konkrétnosti po mne nechtějte. Proč jsem si tedy pustil film já a co jsem od něj očekával? Pustil jsem si ho pouze proto, že jsem se chtěl bavit, a to se skutečně docela povedlo. 3* ()

Reklama

Fr 

všechny recenze uživatele

,,TAKOVÁ DOBŘE PROVEDENÁ NEVĚRA DOKÁŽE ZACHRÁNIT (NEJEN) VZTAH“..... /// Muži – otroci naší doby (pravda – najdou se kolaboranti...) aneb cesta do hlubin chlapský duše. Trošku nekorektní, ale jsou tu i ženy servírované bez servítků, ženy komplikující životy. Mužům. A jestli jsme se MY chlapi tlemili ženskejm v pokušení neřkuli ženskejm sobě, tak teď občas budeme mít hořkou pachuť v ústech. Vono se tady totiž dá občas lehce poznat. Úsměvný situace (rozhodně né k posrání), hořkokyselej humor a dobře zamaskovaný vztahy. 4* jsou o trošku víc (než 3a½), ale za ten optimistickej konec, za to, že Vejdělek scénárista ,,rozumně“ a postupně vymazával onu hořkokyselost z duše, za sympatickej casting, za to, že možná ve skutečnosti fakt ani nevíme, po čem ta ženská vedle nás (nemyslím zrovna tuhle v tramvaji...) touží. A jak říká klasik: ,,KDYBY JSME VOBČAS NEUDĚLALI NĚCO CO SE NESMÍ, TAK SI V ŽIVOTĚ NEUŽIJEM ŽÁDNOU SRANDU. Hlavně nezabřednout!!! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Už ani nevím, jak vypadá manželskej sex. 2.) (Přestože jsem už zapomněl....) dokážu si představit divokej sex s Evou Kerekes. 3.) Hledám recept na zlepšení vztahu, podnikání... (a vůbec tak nějak celkově je mi šoufl) . /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ * ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Jsou tací, co se dokáží spokojit s málem a jsou tu bohůžel i tací, co nikdy negativní kritiky budou mít dost a po údajném národním velkokýči Lidice, se nás snaží poučit a naučit nás, nemyslící, jak by měli hledět na dobrou komedii. Já měl za to, že dobrá komedie se pozná tak, jak moc se u ní dokážu smát. Ne, jak u ní dokážu přemýšlet. Vyčítat mi ale, že jsem se u nějakého filmu smál víc, než člověk, který mě označí za nemyslícího, je opravdu myšlenkově na úrovni, ale ve zdejším panoptiku mě to ani nepřekvapuje. Film samotný je, dle mého nemyslícího názoru, dobrý. Možná až nečekaně dobrý. Macháček předvádí klasický výkon a Polívka se po dlouhé době opět předvádí v lepší formě než v předchozích filmech. Stejně tak půvabná Maďarka Éva Vica Kerekes nezklamala. I když s myšlenkami filmu, jako takovými, nesouhlasím, dokázal jsem se u toho příjemně bavit. Film ubíhal, nenudil, měl plno vtipných momentů, které se střídaly s těmi smutnými (někdy až moc smutnými) a mě rozhodně nezklamal. Od komedií, které vznikali v devadesátých letech mi v tomhle ohledu přijde, že jsme se konečně posunuli dál. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Nerad bych sklouzl k typickému hejtování, které se stalo pro profily nových českých filmů na ČSFD příznačné. Už předem bych proto rád na rovinu přiznal, že mám k Vejdělkovým filmům rozporuplný vztah. Na jednu stranu mě většina z nich velmi baví, bohužel mě ale pokaždé i některými svými rysy strašně iritují. Nejinak tomu bylo i u sledování Mužů v naději, kde byly oba zmíněné divácké vjemy zastoupeny rovnou měrou. Bavilo mě obsazení (Éva Kerekes je BOHYNĚ!), většina fórků i technické provedení (hudba, kamera, střih...). Dokonce si myslím, že je to Vejdělkův nejlepší film, který dosud natočil, a povedlo se mu přimět mě k zajímavým úvahám o nevěře a vztahu mužů a žen. O to více mě mrzí, že Muži v naději obsahují i momenty, které mi tak STRAŠNĚ vadí... Nějaké to žehrání na product placement už jsem vzdal u českých filmů dávno, ale proč celý ten film proboha tak strašně moc vytváří svět, který vůbec neexistuje? Nádherní a perfektně oblečení herci (už jen Polívka by se svým filmovým outfitem v klidu mohl jít na módní molo), bydlící v jakémsi stylově zrekonstruovaném pavlačovém domě v centru Prahy s výhledem na Pražský hrad, dvojice hlavních postav provozující stylovou restauraci ve francouzském duchu (i na ty bagety dojde), tchán a zeť chodící do jakéhosi luxusního kulečníkového podniku... Ale hlavně a především božekriste proč?? - proč jen museli udělat z Divadla na Vinohradech jakýsi Café Max, nebo proč udělali z Galerie kritiků jakousi sexuologickou kliniku?! Tento můj údiv platí o výpravě filmu do puntíku - točilo se buď v dokonale vystajlovaných interiérech (koupelna Ondřeje a Alice...) nebo v perfektně uklizených nejvyhlášenějších turistických pražských lokacích, a každý Pražák musí u tohoto filmu žasnout, jak je ta Praha vlastně nádherné, čisté, metropolitní a bohémské město, když se dobře nasvítí, zabere ze správného úhlu, a pečlivě se vyeliminují všichni turisti, bezďáci, stánky s klobásami, krámy se suvenýry, paneláky, graffiti, apod. Snímek Muži v naději je natočen v jakémsi sociálním skleníku, kde se odehrává nerušený mikrosvět jeho filmových postav, se vším jejich nanicovatým hemžením a pachtěním po čemsi, co nápadně připomíná nablyštěný, povrchní a falešný svět z lifestylových časopisů a zahraničních seriálů o lidech z lepších kruhů. Vejdělek je tímto světem evidentně uhranut a tvoří to úhelný kámen Mužů v naději, kteří však evidentně mají vyšší ambice než jen pobavit - občas se totiž zabrnká i na vážnou strunu. Pro své rozporuplné divácké přijetí tohoto filmu, u kterého jsem se střídavě smál nahlas a střídavě umíral trapností, hodnotím čistým průměrem. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (20)

  • Oslovením "Alíši" častuje Bolek Polívka i svou filmovou ženu Evu Holubovou ve snímku Pupendo (2003), stejně jako zde svou dceru Alici, kterou ztvárnila Petra Hřebíčková. (Korbitch)
  • Když Jiří Macháček vchází do podniku Café Max, ve skutečnosti vstupuje do pražského Divadla na VInohradech. (kosticka7)
  • Během natáčení sexuálních scén se Évě Vice Kerekes a Jiřímu Macháčkovi podařilo rozlámat dvě houpací křesla. (jurama525)

Reklama

Reklama