Recenze (939)
Příšerákovi (2017)
Hodně mizerný animák. Nevím co bylo horší jestli ta příšerná nuda nebo ten fakt že se to chtělo podobat hotelu Transylvanie.
Frankenstein General Hospital (1988)
Dost povedené a vtip na úrovni. K vidění https://m.youtube.com/watch?v=h8Tg5wICaTM
Hanno cambiato faccia (1971)
Drákuloviny a všechno okolo toho mám strašně rád , ale tohle šlo prostě mimo mě.
Nejlepší hráč (1998)
Naprosto skvělá podívaná !
Mortal Kombat (2021)
Zlatá verze z devadesatyhopatyho roku. Tohle je dost velká slabota.
Utajený pasažér (2021)
Žádná sláva ! Čekal jsem mnohem víc poté co jsem viděl trailer. Stowaway je dosti průměrná záležitost , žádné excelentní prvky nebo záběry tu neuvidíte.
Wu-Tang Clan: Of Mics and Men (2019) (seriál)
Naprostá dokonalost
Bláznivá pětka (2016)
Dlouho jsem se u ničeho nezasmál jak u tohohle filmu
Detektivové z Hollywoodu (2003)
Nepříliš vyčnívající film ale děj byl celkem příjemný a humor se taky dal.
John Legend feat. Lauryn Hill - So High (2005) (hudební videoklip)
Sice remix , ale pořád skvělá záležitost