Recenze (955)
Napětí (2021)
Špatný to nebylo , škoda jen že se to začalo rozjíždět až na konci. Film uběhl rychle jako voda a vlastně pořádně strašidelného tam nic nebylo. Ale i tak v celku slušně natočený film. Nejvíc se mi asi libila ta malá holčina jak to zahrála. ***
Malá čarodějnice (2018)
Na to že nesnáším německé pohádky , tak tahle pohádka se dala a vůbec mi nevadila. Příjemná Klidná koukatelná.
Život s Mikeym (1993)
Michael J Fox v hlavní roli opět nezklamal.
Trapper John, M.D. (1979) (seriál)
Se seriálem MASH se to srovnávat nedá , ale úplně špatné to zase taky není.
Odhalení (2019) (seriál)
Seriál má sice jenom osm dílů , ale i přesto mě doslova okouzlil. Gypsy !! 😊
Framed (2017)
Do části zapíchnutého nože v hlavě mě to strašně bavilo. Pak už šla kvalita filmu dost dolů.
Tenkrát poprvé (2020) (seriál)
Příjemný seriál o indce co je spíš srdcem Američanka.
Mladé pušky (1988)
Jeden z mých nejoblíbenějších westernu
Space Jam: Nový začátek (2021)
Nemá to a nikdy mít nebude na skvělou jedničku s Michaelem Jordanem , ale i tak sem se bavil. Když zapomenete na celou jedničku že vůbec vznikla tak v celku slušně natočený film u kterého se i zasmějete.
Anything for Jackson (2020)
Ani nevím proč , ale už přes půl roku co jsem si všiml tohoto filmu jsem si myslel že to má něco společného s Pátkem třináctého. Sice nemá , ale film má co do sebe.. jen sem čekal mnohem větší zážitek a víc lekaček. ***