Recenze (958)
Máme rádi Česko (2013) (pořad)
Stupidita všech stupidit !
Winchester: Sídlo démonů (2018)
I přes tolik špatných komentářů mě film dost zaujal , i když film sází většinou na lekačky tak tady můžete vidět dosti zajímavý děj , a Jason Clarke v hlavní roli byl prostě skvělý.
Nepřemožitelné zlo (2005)
Nic moc zajímavého , nebo strašidelného. Děj se v celku dal , ale koukat na Calistu Flockhart bylo utrpením. Za děj a,celkem podařený konec dávám ***
Becoming N.W.A. (2015)
Not Afraid: The Shady Records Story (2015)
Rozhodně stojí za vidění. https://m.youtube.com/watch?v=3-_xbBdVa20
The Wise Little Hen (1934)
Na svůj rok až podivně dobrá animace
Zkurvených 14 (2004)
Hodně hloupý a nevýrazný film
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
Louis de Funes opět nezklamal
Malý pasák (2005)
Průměrný animák ke kterému se ale vracet asi nikdy nebudu.
Tom a Jerry (2021)
Tak tohle se opravdu nepovedlo. Na Tom a Jerry jsem vyrostl a mám tuhle dvojku strašně rád , ale toto ?! Tohle byl opravdu děs. Dvě hvězdy dávám jen skrz Chloe Moretzovou.