Poslední recenze (6)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Lepší scénář by zřejmě vymyslel i student prvního ročníku FAMU. Nějak se mi nechce věřit, že tři hlavy z Hollywoodu vykoumaly akorát to, že dvě party lidí se budou honit v poušti tam a zpět. Natočené je to ovšem parádně. Užil jsem si to od první do poslední minuty. Slovo "šílený" to vystihuje asi nejlépe. Celkově je to ale taková lepší verze Vodního světa. Jen místo Costnera tady máme Hardyho, místo vody písek a místo "čmoudů" jsou tu "šmíráci". Nejcennější komodita? Samozřejmě voda a ropa. A všichni dohromady hledaj trošku tý zeleně, kde by mohli začít znovu žít.
Zakázané uvolnění (2014)
Za celý film jsem se zasmál jedinkrát. Dost málo na to, že to má být komedie. Evidentně tady jde spíš o postavení mimo hru, než zakázané uvolnění.
Dál než se zdálo (2010)
Film na téma, které asi většina lidí v životě aspoň jednou poznala, takže se divák do situace dobře vžije hned od prvních minut. Long je sice vošoust, kterého si ani z jiných filmů nevybavuju, zato Berrymore je pro mě v tomto díle opravdu nezvykle sexy. Dohromady tvoří přirozený pár, což byl snad záměr. Rádoby vtipné scény mě ve skutečnosti příliš nepobavily, ale zvědavost, jak se zapeklitá situace nakonec vyřeší, mě donutila koukat až do konce. Na jedno shlédnutí dobrý.