Recenze (17)
Mrazík (1964)
No tak jo, no. Je to pěkná pohádka. :-) ***
Dokonalý svět (1993)
Zrovna včera jsem se na tento film koukala na Fandovi. Již jsem ho viděla, ale chtěla jsem jen přispět do diskuze chválou k výkonu Kevina Costnera. Je to výborný herec. Eastwooda nemusím, ale v Dokonalém světě mi nevadil. Moc pěkný příběh, konec smutný, ale asi to tak mělo dopadnout.
Saw: Hra o přežití (2004)
Perfektní horor, čím víc jich ale bylo natočeno, tím víc šla kvalita dolů. Ale jednička jednoznačně super.
Legenda o vášni (1994)
Pro mne jeden z nejlepších filmů, jaký jsem kdy viděla...a to nejen kvůli charismatickému Bradovi. :-)
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Perfektní, všechny tři díly. Takhle si představuji dobrou detektivku.
Na ostří nože (1997)
Kdo neviděl tento film, jako by nebyl. Krásný film v krásné přírodě, skvělý výkon Anthony Hopkinse. Viděla jsem asi sedmkrát a těším se, až po osmé usednu k televizi a pustím si ho. :-)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Nešťastnou náhodou jsem si zapnula Novu a shlédla tento podprůměrný film. Proč měl režisér tu potřebu toto natočit? Opakující se vtipy, trapné nové hlášky. Bohužel tento film je ztráta času. :-(