Recenze (17)
Tři životy (2007) (TV film)
Mně se tato "pohádka" docela líbila.
S čerty nejsou žerty (1984)
Hned vedle Popelky je tohle pro mě pohádka no.1 :-)
Láska nebeská (2003)
Tak tento film jsem viděla asi dvacetkrát a na to se prostě dá koukat pořád. Krásné příběhy lidí, které se prolínají, za mne čtyři hvězdy. :-)
Notting Hill (1999)
Jakou já měla radost, když jsem zjistila, že tento film na Štědrý den dávají. :-) Na to se dá koukat pořád. Hugh Grant je prostě super.
Křídla Vánoc (2013)
Viděla jsem v kině včera večer a docela hodně jsem o tom filmu přemýšlela. Nevím, co si o tom mám myslet. Podruhý bych na to asi nešla. Ale dávám tři hvězdy za vtipné hlášky Davida Novotného a výkon Richarda Krajča.
Na nože! (2010) (pořad)
Tato reallity show se mi moc líbila. Fakt jsem se bavila, úvodní píseň super! A kecy Vaňka a Pohlreicha mne vždy pobaví. :-)
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Ano, šéfe. :-)
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
První řada, ještě se Šinkorovou, docela ujde. Zbytek je ztráta času.
Cesty domů (2010) (seriál)
Odpad!
Sedm (1995)
Perfektní thriller