Recenze (6)
9. rota (2005)
Vynikající film na večer , který je podle všeho natočen podle skutečné události.Film měl srdce a dokázal zaujmout.Fjodor následuje svého tátu výborně. pro mnne za 5*
To nejlepší z Top Gearu: Top 41 (2013) (pořad)
Jeden z nejlepších pořadů Top Gear a to nejlepší z ňeho... proste pecka doporucuju... misto ordinace se podivejte na tohkle :)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Pokračování této serie opravdu stojí za to se podívat. možná lepší než jednička.stallone a jeho banda opět nezklamala.Chuck Norris mě příjemně překvapil najednou jsem se mu začal smát jak mluvil oté kobře.I když Van Damme měl zápornou roli poradil si s ní skvělě. 5 hvězd bezpochyby.
Sám doma 4 (2002) (TV film)
: Uplná blbost. Protivnější a otravnější film jsem nikdy neviděl. trapní herci z kterých se mi chtělo blít.za snahu bych dal jednu hvězdu ale stydte se.
Warrior (2011)
tenhle film doporučuji.Hodně mě překvapil herec Tom Hardy který předvedl neuvěřitelný herecký výkon.Film měl děj a pointu prostě vše co patří k nejlepším filmum.Uplná pecka.
Expendables: Postradatelní (2010)
Je to něco jak kdybych si pustil starou ohranou ale super písen. Neuvěřitelná škála geniálních herců kteří to skvěle podaly. geniální nápad a také geniální provedení. pro mě 5 hvězd :