Poslední recenze (36)
November Man (2014)
Těžkej souhlas s verbalem...... u toho filmu jsem se fakt pobavil ....ať jdou ty buzeranti s jednou nebo dvěma i třema hvězdama do tý 60letý cigánky
Robin Hood (2010)
Galadriel to popsal báječně....to mluví za vše....
96 hodin (2008)
Každej kdo na čsfd označil tenhle film míň jak 3 hvězdama a dal tomu nějakej komentář, že je to sračka...je u mě kretén. Je to akční film, vy nezávislí intelektuálové co rozumíte filmu....kokoti zasraný choď te si na ty vaše festivaly a čumte na píčoviny nejlepší ...5* a Liam ..klobouk dolů... ( Někdy tady mám z vás chytrolínů fakt nervy...)
Poslední deníček (1)
No co dodat
Kurva, do píče