Recenze (229)
Ahmed & Salim (2009) (seriál)
No tak to je ale super animák. Stále sa smejem, a ten dabing lol.
Massive Attack: Eleven Promos (2001) (video kompilace)
Film som nevidel, tak to hodnotiť nebudem, ale album je skvelí.
Cashback (2006)
Slušní film ktorý na prvý pohľad nieje o tom čo sa zdá, a to ma mrzí. Zo začiatku to vyzeralo sľubne ale ten koniec sa mi nezapáčil. Bol síce šťastný ale nepasovalo mi to tam. V priebehu polovice sa mi zdalo ako by sa všetko zmenilo od hlavnej línie.
Naruto (2002) (seriál)
Dead Note 1000x lepšie, toto je skor zamerané pre deti od 6 do 12rokov. Čakal som nejaký poriadny dej, ale škoda po 5 častiach nič.
Rychlí a zběsilí (2009)
Auta skoro žiadne, dej uplne oničom, herci skvelí celkovo 17%
Californication (2007) (seriál)
Dlho som nad týmto seriálom uvažoval (cca 6mesiacov), ale keď som sa nudil tak som si pustil prvú časť, a keď že v tom čase som stále dookola počúval Roling Stones, ktorý zazneli hneď v prvej sekunde tohto serialu, tak som si povedal to bude určite super. Skvelí Duchovny je úplne skvelí herec.
Clerks (2000) (seriál)
Nieje to ako film, ale to sa dalo očakávať. No hlavne je to zábavné avtipné. Dosť dlho som sa tak nezasmiaľ.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Tento prehnane hlasovaní seriál fakt nemusím, ale je to good, no raz mi to stačilo. Nemám rád veci z vojenského prostredia, a štve ma že je kopec lepších seriálov ktoré niesu hodnotené ako toto "dielo"
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Celkom dobré, ale tu už nešlo o komédiu ale aj niečo viac, samozrejme už to nieje tak ono ako to bolo ale aj tak sa mi to páčilo. Hlavne ten koniec.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Zo začiatku trocha nudné mal som tu 3*, ale po 3 časti som to zmenil na 4*, teraz som vydel 9 časť a možem definitívne povedať 5*. Neviem čo sa deje ale zaujalo ma to ako nikdy. Veľmi pekný seriál, seria čo seria sa to rozbieha a už tu máme toľko tvorov že ich ani neviem spočítať.