Poslední recenze (4)
Indian (2008) (pořad)
Moje nejoblíbenější spojka s herním světem .
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Znáte filmy kde je velká státní korporace a ta se tváří že "hodná" , ale vy celý film víte že to tak není a při konečném "epickém" odhalení to s vámi to nic neudělá a popřípadě si jenom pro sebe řeknete ,, Já si to věděl ! " Naštěstí je Cap. America : Winter soldier je jiný , vážně . Když jsem film viděl poprvé v kině a zjistil jsem že S.H.I.E.L.D je zlý začali mi běhat mráz po zádech a nemohl jsem tomu uvěřit. Potom co film skončil po vážně ale vážně epickém konci jsem vyšel z kina na s úsměvem na tváři. Ještě jsem chtěl jít na Transcendenci , ale po vidění jeho hodnoceni a Zoly mě prešla chuť .
District 9 (2009)
Velmi originální film. Zajímavé zpracování, herecké výkony, příběh, na film (aspoň pro mne) velmi důvěryhodné (100% vice než 1- 10 pomsta od Viral Brodhers).Nejlepší film o mimozemšťanech (mimo Marvel ) klobouk dolů. Už jenom ,aby tam dali ke gravity gunu páčidlo.