Recenze (128)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Jesus, mary, joseph! You're giving birth to an Alien!
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
All in the game yo, all in the game! Shiiiiiiiiit! Možná nejlepší TV show ever!
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Nejlepší nový sitcom, top5 současnýho komediálního žánru
Úkryt (2002)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec!
Východní přísliby (2007)
Tohle, že je Aragorn, pcha. Viggo je úchvatný!
Taková normální rodinka (1971) (seriál)
Totální pecka, opravdu nejlepší sitcom, jaký kdy v Česku vznikl. Péťa a jeho pasivní rezistence, to je Kubelík!
Dexter (2006) (seriál)
Nevěřil jsem mu, ale dostal si mě :-)
Firefly (2002) (seriál)
"Telepatka? Jako že čte lidem myšlenky? To je ňáká sci-fi?" :-) Po Červeném trpaslíkovi rozhodně nejlepší sci-fi seriál! Všichni neskonale hlásí. Škoda, že je jen těch 14 dílů. Myslím, že potenciál na to, aby seriál nezabředl do vykrádání sebe sama, tu byl minimálně na ještě jednu sérii. Nejlepší díly: Jaynestown a Our Mrs. Reynlds.
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
WOW, skvělá animace!
Bourneovo ultimátum (2007)
Uff, byla to ale jízda. Moc jsem nevěřil, že se mi bude třetí Bourne takhle líbit. Trailery naznačovaly klon druhého dílu. Tak se taky stalo, ale všeho bylo VÍC. A hlavně to tempo, to TEMPO. Strhující! Nejlepší akční film roku 2007 a zřejmě nejen jeho!!!