Recenze (128)
Team America: Světovej policajt (2004)
Za píseň o Pearl harboru dvě *, jinak Team America sucked
Vybíjená (2004)
Zjevení Davida Hasselnusse, Chucka "už dvacet let" Norrise a Lance Armstronga jsou nejsilnější momenty celé komedie, která jinak moc legrace nepřinese, pokud tedy někomu nepřijde vtipné mázení hasáků na lidi... Takže to by bylo na dvě **, ale Christine Taylor je k nakousnutí, a tudíž z toho vycházejí * tři:-) a Stillerovi docela závidím:-)
Vymítač ďábla: Zrození (2004)
Tak to se opravdu nepovedlo, nefunguje nic, žádné napětí, bláboly a bláboly a samotné vymítání je jen vykrádání následujícího dílu (zajímavý časový pardox:-)
Ztraceni (2004) (seriál)
Pět hvězdiček po konci třetí sérii si Lost zaslouží. Konečně se začalo něco dít a nesledovali jsme jen posedávání po pláži případně rozvleklé a k ničemu nevedoucí falshbacky.
Animatrix (2003)
Osiris a Druhá renesance za 4*, zbytek mě spíše zklamal
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
WOW, skvělá animace!
Božský Bruce (2003)
Spíše dvě a půl než tři *. Bohužel pokud člověk viděl trailer, přišel o všechny Bruceovi zázraky takže komediálních prvků už na samotnou komedii moc nezbylo. Jim je ale můj favorit a na Jeniffer se taky dobře dívá.
Mládí v trapu (2003)
Šílený Will Farrell (nechápu, jak si ho mohla vzít:-) poměrně suchý i když sympatický Luke Wilson a pro mě nejlepší z téhle trojky Vince Vaughn. Chci umřít jako Joseph "Blue" Palasky:-)
Cabin Fever (2002)
mńo, nápad celkem OK, ale zbytek celkem bída takže spíš jeden a půl *
Firefly (2002) (seriál)
"Telepatka? Jako že čte lidem myšlenky? To je ňáká sci-fi?" :-) Po Červeném trpaslíkovi rozhodně nejlepší sci-fi seriál! Všichni neskonale hlásí. Škoda, že je jen těch 14 dílů. Myslím, že potenciál na to, aby seriál nezabředl do vykrádání sebe sama, tu byl minimálně na ještě jednu sérii. Nejlepší díly: Jaynestown a Our Mrs. Reynlds.