Poslední recenze (492)
Omámení a zmatení (1993)
Mladosť, krásne baby, skvela hudba…. Alright, alright, alright….. Skvele vyobrazenie jedneho dňa/noci 70tych rokov, plnej blbnutia, užívania si weed či beers, šikany, ale aj zábavy, krásnych žien, všetkého čo k mladosti patri. Debut McConaughey, Ben Affleck, Hauser či Mila Jovovich. Sranda, že Matthew už od počiatku mal svoj štýl, ktorý rokmi len cibril. Krásna oddychovka…..85%
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Film síce ma neuveriteľných 47r, ale to čaro, mystika mu ostáva stále. Samozrejme vizuálne efekty už dosť cítiť, ale scenár a samotný feeling sú fakt skvele. Výborne postupne odhaľovanie príbehu, slušný Dreyfuss, aj bočná “vedecká” linka. Stále sa to veľmi dobre pozerá, finále opat čisto spielbergove fantasy so silným napätím aj teraz, atmofera počas celého filmu nadčasová. Na tu dobu fenomén….. 90%
Duna: Část druhá (2024)
Čakal som nato veľmi dlho. Denis Villeneuve dokázal vytvoriť opus de La crema. Od počiatku sa to rozbehovalo pomalšie. A to silnejšia bola druha polovica filmu, kde audio dokonale dopĺňalo vizuál. Skvele zahrané Chalamet, Zendeya, Bardem, geniálny Butler, Brolin a tak ďalej. Veľmi silná premena samotného Chalameta či jeho matky Jessica. Pohlcujúce scény ako prvá jazda na Cervovi, finálny útok, predstavenie Butlera, finále. Film roku, film tejto dekády ? Minimálne čo sa týka audiovizuálnej stránky…. Áno….100%
Poslední deníček (8)
Into the Wild
Krasne smutny pribeh.