Recenze (21)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Musím uznať že zo začiatku ma to dosť bavilo. Lenže...keď som s odstupom času dopozeral 5. sériu prišlo mi to zbytočne natiahnuté. Zopár dialógov, ktoré ma strašne nudili a niektoré scénky si mohli tvorcovia odpustiť. Celkový dojem mám však príjemný.
Nejhledanější muž (2014)
Koniec filmu mal akú takú myšlienku ak sa to tak dá nazvať, inak nieje čo ospevovať.(+strašne mi tam vadilo to Hoffmanové ryšavé obočie)
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Pozeratelná komédia, celkom som sa pobavil.
Chaplin (1992)
Úžasný koniec má tento film. Charilie Chaplin stvoril niečo jedinečné a vďaka jeho životopisu môžeme vidieť aj do "zákulisia".
Noviny TV JOJ (2002) (pořad)
Toto má aj fanklub?
Soudní síň (2008) (pořad)
Na toto vyplnenie vysielacieho času nemám ani slov. Strašná hovadina.
Já, legenda (2007)
Našlapaný film. Apokalypsa Willovi Smithovi dosť svečí. Dobrý dej, kvlaitné spracovanie a vôbec, celý film je na vysokej úrovni.
Kokain (2001)
Dokonalý film. Okrem iného sa v ňom potvrdzuje že za všetko môžu ženy xDD
Hořící keř (2013) (TV film)
Ani som to nedopozeral do konca tak strašne ma to nebavilo. Je mi jedno ako to hodnotia iný, môj názor je že to je absolútna nuda. Možno preto že som nezažil ten režim a že sa ma tie udalosti dotýkajú menej ako užívateľov v "najlepších rokoch".
Babel (2006)
Celý film som bol v napätí ako sa všetky príbehy spoja a do čoho vyústia. Herecké výkony sú na dobrej úrovni, ale samotné rozuzlenie nič moc.