Recenze (51)
Zmizelá (2014)
Naprosto strhující, nepopsatelná atmosféra, skvělá kamera i střih. Rozhodně jeden z nejlepších filmových počinů za rok 2014.
Půlnoc v Paříži (2011)
Jednoduché, zábavné, příjemné. I přes to ale zdaleka ne nejlepší Allenův snímek.
Elixír lásky aneb Kate a Ollie (2000)
Nemůžu říct, že šlo o naprostou blbost (pokud to tedy nebyl režisérův záměr - pak s ním lze okamžitě souhlasit), ale i přes to, že jsem se snažil přistoupit na hru oné "ujetosti", jsem se nemohl přenést přes fakt, že mi film v průběhu vadil čím dál tím více. Dokážu sice ocenit originalitu, velice zvláštní humor, ale i tak mě bohužel tento petrželový snímek ničím zvlášť neohromil.
Na hraně zítřka (2014)
Nečekal jsem rozhodně tolik. Skvělý příběh, scénář, herci, humor i akční prvky a efekty. Od Bourne Identity konečně další Limanův hodně povedený film.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Bohužel jsem nečetl knižní předlohu, abych mohl posoudit, jestli skutečně všechny ty kýčovité a předvídatelné momenty byly i tam. Pokud ale ano, tak ve filmu byly podány skutečně v tom nejhorším provedení, které mohlo být. Ano, všechny ty efekty, bitvy, akční scény - moc pěkné. Ale 2 a půl hodiny filmu na jednom místě a o tom, co stojí přímo v podnázvu filmu? A během jedné z nejakčnějších scén celého filmu - hopsajícího Legolase - všichni okolo mě v sále vyprsknou smíchy? A naopak snad jediný "fórek" snímku spočívá v tom, že si Gandalf čistí dýmku? Škoda, u filmu jsem se sice nenudil, ale rozhodně jsem čekal něco lepšího, ze všech tří dílů rozhodně nejslabší část.
Splitscreen: A Love Story (2011)
Originální nápad a ještě skvěle zpracovaný. Sice trochu přímočarý "příběh" a závěr, celkově však tento krátký film působí velmi pozitivním dojmem.
Solitary World, A (2014)
Nápadité, příjemné, hezky zpracované, krásné záběry a výborné přechody... celkově však nic dechberoucího.
Room 8 (2013)
Zřetelná inspirace snímkem Doodlebug od Christophera Nolanda a dalších podobných filmů. Zpracování skvělé, ke konci sice trochu předvídatelné, ale i tak se mi tento kraťas poměrně dost zalíbil.
Grandhotel Budapešť (2014)
Výtvarně skvěle zpracovaný film s výborným hereckým obsazením a poutavým příběhem. Několik vtipů pobavilo, ale pravděpodobně jsem od tohoto filmu přeci jen čekal více. Rád ale zkusím další film ze tvorby Wese Andersona.
Bláznivá dovolená v Evropě (1985)
Dvě hvězdičky za dokonalé ztvárnění Američanů a pár zdařilých gagů.