Recenze (51)
Černobyl - The Happiness of All Mankind (2019) (epizoda)
Zatím nejlepší díl seriálu. Několik opravdu silných momentů, precizní výprava i uvěřitelné výkony herců. Jsem zvědavý na poslední díl.
Klec (2019) (TV film)
Scénář nepříliš originální, od Epsteina bych čekal ještě o trochu víc, ale jinak skvělé herecké výkony Hádka i Bohdalové. Na televizní film povedené.
Voldemort: Origins of the Heir (2017)
Příběh trošku slabší, ale vizuální zpracování, zvuk, speciální efekty i kamera na fanouškovský film hodně dobré.
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Tak trochu Matrix a Inception dohromady.
Pasažéři (2016)
Vizuálně pěkné, humorem občas kvalitní, napínavé snad jen ve dvou okamžicích, celá zápletka a příběh neoriginální, vše předvídatelné s využitím již dávno natočených klišé a zvratů.
Rudyho má každý rád (2015) (seriál)
První díl zatím spíše zklamání, námět skvělej, herecké obsazení dobré... ale hlášky (až asi na 3) opravdu špatné, scény plytké a nic originálního. To i dvacet let stará americká předloha je mnoho úrovní výše. Uvidíme, jestli se to bude dát ještě zachránit dalšími díly.
Život v luxusu (2013) (pořad)
Noc v hotelu za 100 tisíc, véča za 180 tisíc... proč ne. :)
Spacy (1981)
Jak dobře se dá vyblbnout v tělocvičně. :-) Skvělý experimentální film, trochu podobný jako "Atman" od Tošio Macumoty. Jsem celkem rád, že náš svět je pouze 3D.
Atman (1975)
Poslední třetina dobrý psycho... ještě pět minut po filmu mi blikalo před očima.
Kmeny - Motorkáři (2015) (epizoda)
Možná o něco málo lepší než díly Hooligans a Rap, ale stále velké zklamání. O subkultuře jsem se opět skoro nic nového nedozvěděl, celý dokument byl zbytečně dlouho natahovaný, jen samé tlachání o ničem a nekomentované záběry mě málem unudily - nejdříve asi dvě minuty zkoumání oblečení motorkářů od paty až k hlavně a poté další dvě minuty frajeření na motorkách. Co takhle nějaký voice-over?