Poslední recenze (3)
Candyman (1992)
Naprosto nedoceněný film. Originálně zpracované, výborný soundtrack (pořád mi to zní v hlavě, stejně jako mi zněl např. luxusní hudební doprovod k Hellraserovi). Pět hvězd zaslouženě.
Re-Animátor (1985)
Tohle je naprosto luxusní záležitost. Pustila jsem si to opět po létech a zase jsem byla mile překvapená, jak moc dobrý to je. A ne, nejsem zaujatá, že je to na motivy povídky od mého milovaného H.P. Lovecrafta.
Blade Runner (1982)
Mrzí mě to, ale takové zklamání jsem dlouho nezažila. Jsem hodně velký fanoušek filmů z 80. a 90. let a sci-fi také, takže jsem si říkala, jak to, že mi tento film unikl? Image "kultu" + Ridley Scott + sci-fi - mi navodilo pocit, že se bude jednat o absolutní pecku. Bohužel, nadšení se nekonalo. Natáhlé, snaha o sdělení "myšlenky"?- bohužel takovým způsobem, že se mě to absolutně nedotklo - a to nechovám předpojatost k filmům, které se snaží být trochu "složitější". Hodně lidí zde oceňuje ponurou atmosféru + hudbu. Ponurou atmosféru to mělo, to ano, ale jenom za to nemohu dát 4-5 hvězdiček, když mě film nebavil. Filmů s dobou hudbou znám x- a také nemohu jenom kvůli tomu hodnotit extra vysoko. Když nad tím tak přemýšlím, tak největší problém asi mám s tím, že nevím, o co tomu filmu šlo...jestli chtěl sdělit nějakou myšlenku - jako, že i tihle roboti mají své "city", filosoficky bádají nad smyslem života apod.- tak se bohužel filmu nepodařilo ve mně vyvolat snahu o tom přemýšlet. A to je chyba, dobrý film má ve mně "něco" zanechat- přemýšlění x hodin po shlédnutí filmu k tomu patří. Snaha o akci? Byla to nuda. Snaha o romanci?- nic to ve mně nevyvolalo. Snaha o kvalitní sci-fi? Až moc nevysvětlených, nesmyslných věcí na to, abych to brala vážně. Srovnávat to s Vetřelcem je jako srovnávat Sharknado s Vykoupením z věznice Shawshank;-)