Oblíbené filmy (9)
Whiplash (2014)
Tohle je náš svět (2016)
Soudce (2014)
Počátek (2010)
Top!
Iron Man (2008)
Iron Man 3 (2013)
4,5/5
Avengers (2012)
Temný rytíř (2008)
Podle mne je to nejlepší film z celé triologie Batmana od Nolana. A velkou zásluhu na tom má Joker. Jeho šílený smích a vystupování mě na tolik fascinoval, že jsem ani nedýchal :) . Jsem rád, že tam nechyběly ani typické "batmanské" hračičky. Rozhodně to nebyl tak zvaný "marný druhý díl" Určitě to stojí za opětovné zhlédnutí.
Avengers: Infinity War (2018)
Avengers: Infinity war (2018) boří hranice Marvelu a obecně suprhridnských filmů tak, jak jsme je doposud znali. Režiserské dou se opět překonalo.