Recenze (217)
Never Hike Alone (2017)
Jeden z najlepších fan made movies na tému Friday The 13th a Jason Voorhees ever. Bez debatky. Vincente DiSanti uvaril z čistej vody chutnú polievočku a originálny look Voorheesa je pekný! Sám režisér je velký fanúšik série a to čo vykúzlil za low budget z vlastného vrecka necelých $19 000 je rešpektuhodné a som rád, že vďaka podpore fanúšikov, collectorov a horrorových nadšencov sa mu náklady pomaličky vracajú. Minulí mesiac sa mi podarilo zohnať jednu zo screen used masiek :) Asi jeden z najlepších kúskov v mojej kolekcii.
Tin & Tina (2023)
Sorry, ale v živote by som si tak hnusne desivé deti neadoptoval.
Medvěd na koksu (2023)
V prvom rade to netreba brať moc vážne. Ja som sa na zopár scénach dobre zasmial.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Verím tomu že FromHell našupu odpadol v kine a ja som tiež, ale doma. Konečne dobrý horror.
My Special Boy (2022)
Príjemný fanmade movie. Každý fanúšik Friday the 13th must see :)
Ils (2006)
Mám rád home invasion filmy, ale tu som dva krát zaspal a raz zomrel... možno kebyže si to pozrem v 2006 tak by som to poňal viac, ale dnes som nelútostne trpel.
Šílená noc (2022)
Ho-ho-ho. Wirkola pekne uletel a opäť nesklamal. Super.
Obrácená věž (2022)
Deti bez výchovy a pozornosti, alebo so zlým príkladom od rodičov sú častokrát velké zlo.. Toto by si mal povinne pozrieť každý jeden rodič, ktorý nevenuje dostatočnú pozornosť svojej ratolesti.
V/H/S/99 (2022)
Shredding - (Maggie Levin) ** / Suicide Bid - (Johannes Roberts) **** / Ozzy's Dungeon - (Flying Lotus) *** / The Gawkers - (Tyler MacIntyre) ***** / To Hell And Back - (Vanessa & Joseph Winter) **** Som fanúšik Found Footage a túto antológiu mám rád. V rámci subžánru FF, slušné 4.
Starci (2022)
Dobré, ale ten koniec to trošku pochoval.