Recenze (216)
Jako v bavlnce (2020)
kde bolo, tam bolo, žila Rosamunde, ktorá by premohla aj Terminátora...
Girl (2020)
Ten Mickey Rourke čo so sebou porobil preboha živého :D :D Nečakal od toho nič a nakoniec super. Rozuzlenie prekvapilo.
Amanda Knox (2016)
Vinní - nevinní, vinní - nevinní, vinní? ... Nech je to už akolkolvek, na Amande niečo nesedí a neverím jej ani meno. Herectvo a chlad jej ide z očí a očividne si kamery v súdnej sieni užívala. Jej taliansky pichač tiež nepôsobí moc ako svätý.
Palmer (2021)
TOP. Výborná drama.
Čára (2017)
Peter Bebjak je frajer! Martin Žiaran - perfektná kamera ako vždy! Výborné.
Don't Tell a Soul (2020)
Toto malo grády. Výborný thriller so silnými drama prvkami.
Návrat muže z bažin (1989)
Nestáva sa často že pokračovanie prekoná prvý diel, no tentoraz však áno. Je to celé viac nadupané, masky dokonalejšie, vtipné pasáže, humor, akcia... Vizuál nadčasový - Super! Až na tú Heather Locklear a jej výkon hahah.
Msta přichází z močálu (1982)
Musím uznať že SWAMP THING ma úplne obišlo aj keď monster horrory patria medzi moje obľúbené.. No a keďže sa chystám na novšiu seriálovú verziu tak som sa chcel dostať do obrazu... Za mňa je to pohodové 80's béčko s pekným vizuálom, ktoré vzdáva rešpekt starším monster horrorom z 50-tych rokov... Masky fajn, miestami rozpadajúce sa, ale to Arcaneovo monštrum ma rozplakalo asi na hodinku. Craven si uletel haha :) Som zvedavý na pokračovanie z 1989 a seriál 2019 :)
I Am Not a Serial Killer (2016)
Nebyť toho digitálneho potratu na konci tak tomu udrem 4 *
Dej si pozor! (2016)
WTF?