Recenze (9)
Robin Hood (2010)
Konečně někdo pukázal na to že se král Richard nikdy živí do anglie nevrátil, to mě vždycky na filmech a Robinu dost štvalo, jinak občas moc plkání, chtělo by to víc akce.
Prometheus (2012)
Jestli někdo čekal dalšího vetřelce tak byl asi zklamaný, já se královsky bavil a Ridley Scott mě opět nadchnul.
Čtyři pokoje (1995)
u mě jasná 4, hlavně Tim Roth je užasný, první dvě povídky slabší další geniální.
Hanebný pancharti (2009)
Opravdu masterpiece :-)
Blade Runner (1982)
Ridley Scott je můj oblíbený režisér a nenechám si ujít žádný jeho film. Film Blade Runner jsem viděl už před lety a nijak extra mě nenadchnul, zvláště tolik opěvovaná hudba mi vyloženě nesedla a ani po letech když jsem si pustil prodlouženou verzi nemůžu svůj názor změnit. Jinak určitě nadprůměrná sci fi s perfektním příbehem.
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Super komedie která si dokáže dělat srandu z čehokoliv, perfektní James Franco a Seth Rogen, hodně dobrá je scéna s hermionou.
Dárce (2014)
Vzhledem k tomu že jsem přečetl knihu za tři hodiny, takže obsahově celkem chudá ale vynikajíci tak musím film pochválit. Na oscara to sice není ale pro fanouška sci-fi určiě koukatelné, za mě tak tři až 4 to se těžko rozhoduje.
Herkules: Vzkříšení (2014)
Nejvetší výkon to bylo vůbec dokoukat, hrozní herci, strašná výprava a scénář jak kdyby ho krávě vytáhli z prdele, souboje jsou vrcholem trapnosti. Prostě za mě odpad a už nikdy víc!
Pařba všech pařeb: Poslední kocovina (2014)
asi nejhorší film co jsem kdy viděl, abych se u komedie zasmál jen jednou je dost málo, očividně se bavili jen herci já bohužel ne, jednoznačně odpad!