Recenze (173)
Sladký život (2024)
Příjemný feel good film…
Zápisník jedné lásky (2004)
„Nejlepší láska je ta, která probudí duši a přiměje nás o něco usilovat.“
Děti Nagana (2023)
Vzpomínka na dětství. Taky jsme místo vyučování sledovali zápasy. :)
Pamela: Příběh lásky (2023)
Tak tohle jsem nečekala. Pamela umí stárnout, nebere se vážně a je… inspirativní.
Přání Ježíškovi (2021)
Brno ❤️
Vánoční příběh (2022)
Dávám 4*, i když pocitově jsou to tak 3,5* :) Ale bylo to milý a bavilo mě to. Odpustím i chybičky ve scriptu (viditelná změna účesu Jakuba a paní Skálové).
Věrnost nade vše (2022) (seriál)
Vlastně jsem celou tou dějovou linkou dost zhnusená. Ale možná je to na mě až příliš “ze života”.
Top Gun: Maverick (2022)
“Nice.” Svět potřebuje pohádky.
Můj báječný rozvod (2008) (divadelní záznam)
Naživo v divadle je to zážitek. Eliška Balzerová si to užívá a divák s ní.
Promlčeno (2022)
Žádný výbuch se nekonal. Takový thriller po česku, tj. bohužel bez napětí.