Recenze (182)
Agent bez minulosti (2002)
Dokonalá trilogie!
A.I. Umělá inteligence (2001)
Film měl zajimavý začátek a velmi inovativně zpracovaných posledních 20 minut. Ten střed byl bohužel příšerný :( a totálně devastující celou předlohu :((
Alexander Veliký (2004)
Děkuji Stoneovi, že nenatočil blockbuster ale skoro až Malickovské dílo.
Američan (2010)
V Bruggách po italsku
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Už jednička nebyla nic moc... Toto je ohrané :(
Armageddon (1998)
Po dopadu na kometu raketoplán hořel! Nebyl tam kyslík!
Astronaut (2006)
A proč ne?
Až na krev (2007)
Barry Lyndon 2
Banditi (2001)
Velmi dobrý "komediální" triller s výbornými herci a jejich výkony...
Bible - Starý zákon: Josef (1995) (TV film)
Výborné zpracování s výborným Benem K.