Poslední recenze (4)
Scary Movie 5 (2013)
Pátý díl série odkazuje "paroduje" zejména na snímek Paranormal activity. Na doporučení jednoho kamaráda jsem si film s obavami pustil. A mé obavy se naplnily - nuda,nuda,nuda a nebýt několika povedených scén bylo by hodnocení ještě nižší. Zkrátka už to není to,co bylo před lety u prvních dílů.
Temný rytíř (2008)
Pro mě jeden z nejdůležitějších filmů v mé sbírce. Naprostá dokonalost,vše do sebe úžasně zapadá. Atmosféra,příběh a herecké výkony,no super. A pak je tady Heath Ledger v roli Jokera - (oceněn Oscarem). Co chcete víc?
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Pro mě milé překvapení. Jednoznačně lepší než první díl,téměř tříhodinová stopáž utekla jako voda. Navíc po dlouhé době hezky využité 3D. Takže spokojenost,moc se mi líbila pasáž s pavouky,s trpaslíky v sudech na řece a samozřejmě drak. Nepovažuji se za nějakého fandu fantasy žánru,ale musím přiznat,že už se moc těším na závěrečný díl. Protože konec "dvojky" byl více než otevřený.