Recenze (1 098)
Absurdistán (2006)
Nápad dobrej, ale nebylo se moc čemu smát. Z toho šlo vytěžit daleko víc. Hlášky žádný, slabá komedie. Z těch demetních lidí si šlo dělat srandu a to mi tam docela taky chybělo. A na ten jejich IQ test bych si troufnul.
Addamsova rodina 2 (1993)
Pár hlášek dobrejch, ale už se to nedokáže vyrovnat prvnímu dílu. A Peter MacNicol hrál dobře úchylnýho majitele letního tábora Chippewa.
Adidas versus Puma (2007) (seriál)
Tak tohle bylo velice zajmavý. Dozvěděl sem se dost o historii těchto dvou značek a našlo se pár věcí co mě překvapili.
Ajťáci (2006) (seriál)
Doufám, že se časem objeví více dílů. Odesílat meily a dvojklik mýší to mi nějak pořád nejde. Asi ještě nejsem připraven patřit do této partičky.
Ajťáci - Projev (2008) (epizoda)
Tenhle díl byl brutální. Patří mezi nejlepší.
Aksál (1969) (TV film)
Tohle vidět víckrát tak jdu ven a oslovim nějakou neznámou ženskou. Abrhám dokonalej.
Akta Pentagon (2003) (TV film)
Na mě působý James Spader nudně takže sem se nudil.. Druhej film co sem snim viděl a už nepotřebuju.. vidět další.
Akta X - Domov (1996) (epizoda)
Tady se asi nechal inspirovat Rob Schmidt při filmu Pach krve.
Akumulátor 1 (1994)
Ze začátku to vypadalo velice zajmavě, ale bohužel časem z toho byla pouhá nudná slátanina. Co Jana Svěráka napadlo tak tam dal, ale tím akorát pokazil tak dobrý nápad. 3 hvězdy za dobrou myšlenku.
Alenka v říši divů (2010)
Zase nám Tim Burton ukázal, že spojení Johnny Depp a Helena Bonham Carter šlape, jak hodinky. A Mia Wasikowska tam taky velice zapadla. Pěkná pohádka určitě ji ještě někdy rád uvidim. Tohle je jeden z mála filmů, kde se mi líbí všechny postavy a všechno do sebe hezky zapadlo. A taneček na konci pobaví.