Recenze (13)
Drive (2011)
Už nikdy více!!! NUDA!!!
Železná srdce (2014)
Trochu přitažený za vlasy ale i tak 4
Saw 3D (2010)
Tak tohle už nemá společnýho ze saw vůbec nic . 3D zbytečný , nesmyslný vraždění jednoho psychopata prostě těžká sračka .
U Haliny v kuchyni (2014) (pořad)
Ta nova si snad dělá prdel nejdřív Babica a ted tohle musel jsem přepnout neskutečna sračka
Bony a klid 2 (2014)
Hrozná slátanina která se neměla vůbec natočit . Hvězdu bych dal jen za Romana váguse hrál dobře , ale i tak odpad
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Na český poměry dobrý
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Tak tuhle sračku může natočit jen nova
Patrola (2012)
Klepavá kamera mě lehce srala ale jinak povedenej filmeček
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Odpad odpad odpad !!!
Kameňák 4 (2013)
Závěrečná scénka :-) Uma Thurman by koukala