Oblíbené filmy (3)
Titanic (1997)
Ať už uvidím jakýkoliv velkofilm Titanic pro mě bude vždycky číslo jedna. Možná proto že je to první film u kterého jsem jako malá tajně brečela do polštáře nebo proto, že jsem se během těch tří hodin zamilovala do DiCapria. Postupem času Titanic samozřejmě člověk už neprožívá tak jako v 11 letech, přesto to má vše co má takový film mít. Oceňuji že se James Cameron do takového díla pustil a výsledek je pro mě prostě velkolepý počínaje kostýmy až po dokonale zvládnutou kameru.
Vzpomínky na lásku (2004)
Život Adèle (2013)
Pro mě jeden z nejlepších filmů, které jsem měla možnost vidět. Film Vás už během prvních minut tak vtáhne do děje, že Vás ani nenapadne ho za celých dlouhých 179 min vypnout nebo posunout a i když už se blíží konec přejete si aby to ještě pokračovalo, protože přece takhle to nemůže skončit...Bohužel jsem citlivka a proto jsem ještě několik týdnů po shlédnutí byla v náladě, jak kdyby se celý příběh stal mě. Pak už stačí vyzdvihnout skvělé výkony hereček, pro mne tehdy neznámé Exarchopoulos a mé oblíbené Seydoux, která mě po celý film bavila trochu víc než Adéle.