Poslední recenze (7)
Motýlek (2017)
Je to o trošku lepší než předešlé ztvárnění. Ale třeba Louise Dega se mi více líbil v podání Dustina Hoffmana.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Dávám tomu hodnocení "odpad!", protože bohužel tu nižší není. Škoda těch peněz za to. Ale i přes to že si tento snímek u mne nenašel zalíbení nominoval bych příští rok nejen Filipa, ale i všechny herce a herečky na státní vyznamenání za zásluhy za rozvoj české kultury! Jen tak dál a česká kinematografie zanikne dřív než jsem čekal.
Insidious: Poslední klíč (2018)
Díky traileru jsem se docela těšil na onen snímek a i průběh nebyl špatný. Byl proložený děsivými záblesky, doprovázenými hrůzu nahánějící zvukové efekty. Klíčník a šafář se taky povedl, to je pravda, ale ten konec je trochu fádní. Člověk by čekal nějaké zatracování, souboj, nervy, ale ono - ejhle stačí jen zapískat jak rozhodčí a přiletí máma jako Green Lantern. Zamává lucerničkou, zařve pár vlídných slov a klíčník je tu tam....