Recenze (7)
Motýlek (2017)
Je to o trošku lepší než předešlé ztvárnění. Ale třeba Louise Dega se mi více líbil v podání Dustina Hoffmana.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Dávám tomu hodnocení "odpad!", protože bohužel tu nižší není. Škoda těch peněz za to. Ale i přes to že si tento snímek u mne nenašel zalíbení nominoval bych příští rok nejen Filipa, ale i všechny herce a herečky na státní vyznamenání za zásluhy za rozvoj české kultury! Jen tak dál a česká kinematografie zanikne dřív než jsem čekal.
Insidious: Poslední klíč (2018)
Díky traileru jsem se docela těšil na onen snímek a i průběh nebyl špatný. Byl proložený děsivými záblesky, doprovázenými hrůzu nahánějící zvukové efekty. Klíčník a šafář se taky povedl, to je pravda, ale ten konec je trochu fádní. Člověk by čekal nějaké zatracování, souboj, nervy, ale ono - ejhle stačí jen zapískat jak rozhodčí a přiletí máma jako Green Lantern. Zamává lucerničkou, zařve pár vlídných slov a klíčník je tu tam....
Zahradnictví: Nápadník (2017)
Celá trilogie jeden velký omyl.... Na pár failů by se tu narazit dalo a bohužel tím návaznost na Pelíšky krapek pokulhává... Tak za 1. osud prvorozené dcery jsem čekal krapek jiného rázu neboť v Pelíškách o ni není ani zmínku a pochybuji, že by ji famílie zavrhla tak, že o ni nezmíní ani jedno slovo. Fail č.2 je ten, že otec Jindrišky a spol. měl, pokud jsem dobře sledoval dění, 2 sestry a jednoho bratra, který byl totální komár, tudíž pochybuji, že emigroval do Londýna jak je v Pelíškách zmiňováno (Kodet s rodinou emigrovali za svým bratrem do Anglie)......
Skryté zlo (2017)
Jak tak koukám na ty emerické horor kousky, tak bych se pomalu bál, bydlet v Americe, koupit jakýkoliv dům, neboť podle většiny hororů je každý druhý dům s nějakým duchem... Zlatej panelák s nerudnou paní Prokešovou a její hlavou plnou natáček.... Hororů na toto téma už je, si myslím, dost...
Ghoul (2015)
Byl jsem na film zvědavý, ale už podle traileru mi to připomínalo Záhadu Blair Witch a taky jsem nebyl daleko od pravdy. Styl kterým je to natočený i podobný děj (např. postupné mizení členů výpravy) a konečné úryvky z ležící kamery, která se náhodou při pádu otočila objektivem přímo na závěrečný akt kanibala.
Fotograf (2015)
Velmi povedený snímek a ještě lepší obsazení. Roden zahrál a vystihl hlavní postavu velmi výborně. Myslím si, že režisérka dobře zachytila Saudkův život a to jaký Saudek je. Nechápu některé komenty, zřejmě nepochopili podstatu filmu a to jaký Saudek je. A dle mého názoru většina lidí haní film už jen dle toho, že je český.