Recenze (11)
Robocop (2014)
Pro mne mnohem lepší než původní, hlavně příběhem a jeho propracovaností. Efekty samozřejmě jako bonus. Čtyři hvězdy si to zaslouží.
Den D (2008)
Parodie na komando...
Stalker (1979)
Pozor !!! Tento film může zabít nudou a retardovanými dialogy...... Nezapomenutelné
Pošetilost mocných (1971)
Nevím co bych zde psal..... Prostě nepřekonatelné oba herci zde na prosto excelují. Komedie komedií
Kat (2004)
Asi zatím nejlepší Punisher film...
Sokolovo (1974)
Tak to se hodně nepovedlo....
Dým bramborové natě (1976)
Nevtíravé a komorní psychologické drámo, které jistě neurazí, ale nic nového nepřináší.
Prokletý ostrov (2010)
Řeknu to asi takto: OD 30 minuty jsem se strašlivě nudil a ty ultra levné návraty směr koncetrák dokonaly své. Děs - běs a hrůza
Krev zmizelého (2005)
Krutí a nemilosrdní ČEŠI a chudáci NĚMCI co za nic nemůžou.... To snad nepotřebuje delší komentář.
Hořící keř (2013) (TV film)
Svou kvalitou a pravdivostí mi to připomíná film Čtvrtá válka....