Recenze (47)
Chirurgové (2005) (seriál)
Hodnoceno po shlédnutí šesté série. Skvělý seriál. Na rozdíl od ostatních z lékařského prostředí klade velký důraz na postupný vývoj vztahů mezi postavami. Některé díly jsou pouze dobré, u jiných téměř zapomenete dýchat. Hlavně závěrečné díly sérií bývají velice nabité emocemi a hned tak na ně nezapomenete.
Legie (2010)
Některé filmy jsou tak špatné, až jsou dobré. Tenhle je jen špatný.
Max a maxipříšerky (2009)
Celou dobu jsem doufal, že se ten spratek utopí, nebo ho něco sežere. Bohužel se tak nestalo.
Nejkrásnější hádanka (2008)
No, dívat se na to dalo, ale většinu času jsem se nudil. Nic mě zde vyloženě neuráželo, ale nic ani nepotěšilo. Princezna ze mlejna se mi líbila mnohem víc.
Americký zločin (2007)
První film, kterému jsem věnoval 5* a přitom ho už nikdy nechci vidět znovu. Příběh má působivou atmosféru, ale zanechal ve mě strašný pocit bezmoci. Opět skvělá Ellen Page.
Vzhůru do oblak (2009)
Nádherný animák, ale chvílemi strašně smutný. Určitě nejdojemnější film, který jsem poslední dobou viděl. Myslím, že ho víc ocení dospělí než děti.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Trochu jiný humor než u IT Crowd, ale i tak se skvěle bavím u každé epizody. Doporučuje 9 z 10 geeků. :)