Recenze (52)
Nebe a led (2015)
Na zamyslenie.. 😐
Zázraky z nebe (2016)
Ateista ho nebude mat rad..
Dáma ve zlatém (2015)
Klasicky americky happyend.. 👍
Americký sniper (2014)
este nikdy ma po odchode s kina nebolela hlava tak ako pri sniperovy... pribeh zaujimavy, ale to strielanie bolo unbelieveble....
Osobnosť televíznej obrazovky 15. ročník (2015) (pořad)
Nahodou, Adela a Sajfa su najlepsi... :-)
Padesát odstínů šedi (2015)
opäť raz a znova som sa presvedčila že recenzie sú len subjektívny názor niekoho... a to som ich prečítala viac než dosť... knihu som nečítala ale po tom ako som vyšla s kina som si hneď stiahla dvojku aj trojku a prečítala za chvíľu... film super nebol, ale nebol ani odpad!, ako to niektorý tu dávajú... a preto dávam 5* inak by som dala 4* ..... tie dve hodiny v kine ubehli neskutočne rýchlo a mne sa film páčil.. :)
Teorie všeho (2014)
eddie to zahral fakt dost dobre... oscara si urcite zasluzi....
Horná Dolná (2015) (seriál)
hmm... no neviem, mne ta Petra P. pride obcas aj dost dobre ftipna... :D :D
Bláznivá, zatracená láska (2011)
nato, že nemám rada komédie, tak to bolo skoro za 5*... pokazil to ten "blbý" záver, ktorý sa tam troška nehodil.... :) ale inak dobrý film... :)
Last Night (2010)
hudba je tu genialna..