Recenze (106)
Splice (2009)
Čo takto spraviť si škrečka...
Machři (2010)
Steve, Steeeve, Steeeeeve...
Bezstarostná jízda (1969)
fetaci na motorkach :( ale koniec naozaj prekvapil.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Ceru nemám rád a tu si ma opäť nezískal. Culkin super. Možno sa mohli vymeniť. Hudba to miestami zachraňovala.
Karate Kid (2010)
Moje Kung-fu je lepšie ako tvoje :D Jaden je v pohode, Jackie tiež neškodí, čínske exteriéry sú krásne, ale sledovať 12-ročné deti ako sa mlátia, stačí pozrieť von oknom na pieskovisko.
Bratr z jiné planety (1984)
Trojprstý Joe Morton, nohavice od McHammera a kopa videohier, dvaja bieli pátrači v čiernom a pravdaže oko v kvetináči. Look, y'all got any kind of ID? - ID? - Your badges, man. - Badges? - What badges? We don't have to show you any badges. - Look, if you're dicks, you got badges. - What makes you think we're dicks? I could answer that.
Pan Nikdo (2009)
---Why do we remember the past but not the future?--- ---Why does cigarette smoke never go back into the cigarette?--- http://www.youtube.com/watch?v=9lYOm1q8X4A
To byl zítra flám (2010)
133 sekúnd a hned fekálny "humor" to je naozaj taký zábavný, že patrí všade?
I Love You Phillip Morris (2009)
Jimov účes bol horší, ako mal poslednú dobu Cage. A nejako mi vadilo aj to dosť hrejivé prevedenie filmu.
Synecdoche, New York (2008)
Tak to bol iný bordel!!! Vlastne som sa nič nedozvedel. Charlie si natočil film pre seba, ako si Canden nechal zahrať pre seba hru. Hviezdička je za scénu keď rozpráva ako sa hrali na víly http://www.youtube.com/watch?v=7NANYiWjy04