Recenze (464)
Critters (1986)
Tak trošku napodobenina škodolibých gremlinů, nepříliš nápadité dialogy a poněkud za vlasy přitažený závěr.
Critters 2 (1988)
Opět jsou tu žravé "kaktusomufoidní" příšerky s vesmírnými šerify v patách. Druhý díl mi připadá vtipnější,akčnější a celkově zdařilejší.
Černá díra (1979)
Nákladná sci-fi, zřejmě se snahou navázat na úspěch Star Wars, vypráví příběh kosmické lodi, která je před vtažením do černé díry zachráněna podivínským vědcem.Moc se to nepovedlo, napětí je rozmělněno nekonečnými dialogy a design lodi i robotů vzbuzuje úsměv na tváři.
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Výborné vykreslení prostředí Balkánu včetně mentality obyvatel. Pro nás asi nemyslitelné v něčem takovém žít.Kusturica je opravdu machr.
Černý Tulipán (1964)
Romantická dobrodružná klasika,spousta šermířských soubojů, šlechetné činy, velké ideály- kde je tomu konec...
Červená ještěrka (1948)
Je to sice nenáročné dílko,ale dá se na to koukat,vždyť hraje Jindřich Plachta.
Čest rodiny Prizziů (1985)
Můj nejoblíbenější mafiánský film se všemi mafiánskými atributy, výborným Nicholsonem (jak jinak) a svůdnou Turnerovou (jak jinak).
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Zase jeden z povedených seriálů, který je prošpikován humorem, což mu dává úplně jiný ráz, než u jiných filmů či seriálů z podobné oblasti. Je to odlehčené a v podstatě je to téměř komedie.
Četník ve výslužbě (1970)
Výchozím motivem filmu je odchod četníků do výslužby a jeho hlavní devizou komika Funese. I čtvrté setkání se členy policejního sboru je opět takové, jaké má být:plné vtipných situací,dobrých gagů, honiček, záměn osob a dalších omylů, vyvolávajících řadu zmatků.
Četník ze Saint Tropez (1964)
Jelikož to byl první četník, tak jak to už bývá, je i nejlepší. Dnes je to nostalgický film, zachycující tehdejší, přece jen klidnější a pohodovější dobu. Ale kde by byli četníci bez F.Filipovského!!!