Recenze (464)
Tron (1982)
Ve své době po technické stránce naprosto revoluční dílo- při natáčení většiny scén byly totiž interiéry a některé scény celé vyrobeny počítačem, kam je v příběhu přenesen i hrdina filmu. Dobrodružná cesta podivným světem programů je vcelku originální nápad.
Zimní zabíjení (1979)
Nepříliš úchvatný, ale přesto docela napínavý příběh s letmým vykreslením možného výkladu dosud neobjasněné vraždy prezidenta Kennedyho.
Trenérka (1986)
Zase jeden film z prostředí hry pro většinu z nás stále cizí a taky trochu tajuplné. Hawnová hraje trenérku družstva amerického fotbalu s názvem Divoké kočky (jsou to kluci). Není to moje parketa.
Psí vojáci (1978)
Nolte podal v roli tvrdého veterána, který pro svého kamaráda pašuje drogy, vynikající výkon. Má to švih a napětí, i proto, že o drogy bojuje policie a ještě jedna skupina.
Dobré ráno, Vietname (1987)
Koktejl dramatu a komedie, ve kterém je americký disckjockey povolán do Vietnamu, aby tu rozveseloval vojáky jdoucí na smrt. Výborný Robin Williams!
Potíže s Arizonou (1987)
Celkem vtipná komedie, nebýt motivu trochu přitaženého za vlasy - což takhle zkusit adopci? Ale to by nebylo to pravé ořechové, že ?
Dlouhý Velký pátek (1980)
Brilantní výkon Hoskinse v roli šéfa gangsterů,permanentní napětí, mnoho násilí. Dá se říci, že to lze téměř srovnávat se slavným Kmotrem.
Kramerová versus Kramer (1979)
Světoznámý Oscary ověnčený snímek o opuštěném manželovi a jeho malém synkovi. Nejen Dustin a Meryl, ale i malý Justin je vynikající.
King Kong žije (1986)
Velmi hloupé pokračování známého King Konga. Infantilní scénář, opičí láska a dokonce i malé kongátko. Prostě krach!!!
Karate Kid (1984)
Jeden z těch lepších filmů věnovaných karate, i když s nepopiratelným vlivem jiného režisérova filmu - Rocky.