Recenze (464)
Cirkus v cirkuse (1975)
Režisér Lipský měl rád cirkus, takže s oblibou se vracel k této tématice. Tohle se mi ale nelíbí, i když milovník cirkusového umění si asi přijde na své.
Gabriela (1941)
Tenhle melodramatický příběh je zajímavý i zřejmě nejzápornější postavou Karla Högera a jednou z mála filmových rolí Marie Rosůlkové "v plném rozkvětu", tedy předtím, než začala hrát ztřeštěné role.
Případ mrtvých spolužáků (1976)
Ano, je to nepřesvědčivý pokus o kriminálně-špionážní film.Nevím co tím chtěl pan Klein říci, ale čárku asi dostal.
Páté kolo u vozu (1957)
Já si myslím, že pí Baldová si ve filmu zahrála, i když její zdravotní stav nebyl dobrý, a právě na jejím výkonu film stojí.Ostatně podobné role hodných maminek a babiček hrála i před válkou.
Za humny je drak (1982)
Tahle pohádka mi připadá taková těžkopádná,triky nepovedené , jen pár dobrých hereckých výkonů.
Smích se lepí na paty (1986)
Smutná komedie o tom, jak "Bróďa nalítl Bohdalce". Vynikající výkony, vděčná role pro pí Jiřinku, která v té době toho zrovna moc k filmování neměla.
Půlnoční kolona (1972)
Tak tohle je komedie o tom, co dělal voják ČSLA, když měl volno. Je to takový průměr, nic objevného.
Rumburak (1984)
Je to taková odrůda Arabely, ale Lábusovi to sedí.
Bohouš (1968) (TV film)
Když nějaké dítko nebude mít chuť k jídlu,tak ať se podívá na dva protagonisty v tomhle dílku, pana Menšíka a Bernardýna Bohouše.
Noc na Karlštejně (1973)
Není to špatné, ale mohlo by to mít větší "šmrnc". Bohužel poslední role J. Marvana.