Recenze (464)
Návrat ztraceného ráje (1999)
Tak tenhle návrat se vůbec nepovedl, byl jsem rád, že jsem to dokoukal do konce. No jo, návraty jsou někdy těžké, že pane Jasný a Pucholte!!!
Protiúder (1999)
Poněkud zmatený válečný(akční) film z prostředí Jižní Ameriky,kam zkorumpovaný velitel pošle své vojáky,aby vyřídili místního bosse. Pár obvyklých záběrů amerických stíhaček a dost nepravděpodobných situací.
Vražda jako umění (1999)
Co můžeme čekat od filmečku, kde hraje bývalá Polka Pacula? Jako obvykle: nenáročné, místy úsměvné a ona jako obvykle postižená a ukřivděná. I dvojka je moc...
Vzkaz v láhvi (1999)
Vzhledem k tomu, že Costner poslední dobou často "ujíždí" ve svých filmech , je tenhle docela povedený a zajímavý také účastí legendy P.Newmana.
Zámek hrůzy (1999)
Pokud není někdo zhýčkaný jinými horrory a nemá vysoké nároky, tak se to dá vidět. Samozřejmě triky na vysoké úrovni, prostředí klasické(starý zámek), několik nedotažených věcí(doktorova asistentka s jedním mužem odjede,údajně jen na skok, a už o nich neslyšíme atd.).
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Výborné vykreslení prostředí Balkánu včetně mentality obyvatel. Pro nás asi nemyslitelné v něčem takovém žít.Kusturica je opravdu machr.
Koule (1998)
Já jsem sice literární předlohu nečetl, ale asi jsem udělal chybu, protože tohle sci-fi se mi vůbec nelíbilo, i když žánr mi sedí. Námět vypadá velice lákavě, ale zpracování se kdesi na dně moře utopilo.
Krevní pouto (1998)
Místy trochu přehnané, konec poněkud nedotažený, výkon J.Langeové mi připadal příliš excentrický. Nevím, jestli to byl thriller nebo melodramatický příběh,prostě to byla slátanina. A protože jsem to viděl na Nově, tak byl ještě useklý konec.Co to tam mají za blbce!!!!
Legionář (1998)
Myslím, že by se Jean-Claude měl držet "svého kopyta", v jeho případě roznožek a kopanců.
Lulu na mostě (1998)
Film plný záhad a náhodných setkání s tajemným modrým kamenem, který Keitelovi sice přinesl štěsí a pomohl mu z krize, ale ne nadlouho. Velice dobrý film!!